A+ A A-

Potykacze reklamowe

Oceń ten artykuł
(7 głosów)
Potykacze reklamowe Potykacze reklamowe

Potykacze reklamowe to rodzaj stojaków wykorzystywanych najczęściej w akcjach i kampaniach reklamowych.

Można je eksponować na zewnątrz i wewnątrz budynku (np. przed sklepami, zakładami usługowymi itp.). Doskonale sprawdzają się jako dopełnienie tablic i kasetonów reklamowych. Są odporne na zmienne warunki atmosferyczne.

Rodzaje potykaczy reklamowych
Potykacze z PCV spienionego. Są wygodne w użytkowaniu i lekkie. Grafikę stanowi pełnokolorowy wydruk, którym oklejony jest potykacz. Potykacze z PCW spienionego są atrakcyjną i tanią formą reklamy. Jednak ich lekka konstrukcja powoduje to iż nie stosuje się ich na zewnątrz przy większych wiatrach i wichurach. Potykacze stalowe. Jest to ciężka odmiana tego typu reklamy, która z powodzeniem sprawdzi się w gorszych warunkach pogodowych (wiatr). Jej stalowa konstrukcja powoduje to iż jest to bardzo stabilna reklama.

Charakterystyka produktu:

  • Stojak dwustronny
  • Standardowy format potykaczy:
  • Materiał konstrukcyjny: PCV spienione 3 mm lub 5 mm
  • Grafika: wydruk solwentowy lub treść wycięta z folii samoprzylepnej

Charakterystyka produktu:

  • Stojak dwustronny
  • Standardowy format potykaczy:
  • Materiał konstrukcyjny: profil 20x20mm, blacha ocynk 0,5mm lub PCV 3mm lub 5mm
  • Grafika: wydruk solwentowy lub treść wycięta z folii samoprzylepnej
Pro-Art Studio Reklamy

W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji w dni powszednie od poniedziałku do piątku 8.00-16.00.

Strona: www.reklama.malbork.pl


Użytkowanie strony oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

Przedstawiona oferta ma charakter informacyjny, nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.

 

Pro-Art Studio Reklamy Marcin Klaczyński 2000-2017